În virtutea corectei informări a opiniei publice și pentru evitarea oricăror confuzii, Serviciul Comunicare din cadrul ELCEN face următoarele precizări referitoare la o serie de articole apărute marți în spațiul public ca urmare a informării transmise de ELCEN privind oprirea forțată a CET Progresu:

■ Avaria s-a produs în rețeaua de termoficare operată de Termoenergetica București.

■ Nu exista nicio avarie la CET Progresu, aparținând ELCEN.

■ Responsabilitatea privind sistarea apei calde în mai multe zone din București ca urmare a producerii avariei intră exclusiv în sarcina Termoenergetica.

■ Oprirea forțată a CET Progresu este o consecință a incapacității tehnice a  Termoenergetica de a asigura parametrii minimi necesari functionarii corespunzătoare a centralei termoelectrice Progresu.

■  CET Progresu va fi repornită  mâine dimineață, dacă vor fi asigurate condițiile tehnice care să permită funcționarea în siguranță a agregatelor.

■ Consumatorii din București nu sunt racordați la CET Progresu (ELCEN). Aceștia au o relație contractuala exclusiv cu Termoenergetica. ELCEN produce si livreaza agent termic pana la limita (gardul) celor 4 CET-uri pe care le deține. Termoenergetica preia agentul termic de la ELCEN și îl furnizează sub forma de apă caldă menajeră la consumatori.

 

Serviciul Comunicare și Secretariat General