În virtutea corectei informări a opiniei publice și pentru evitarea oricăror confuzii, Serviciul Comunicare din cadrul ELCEN face următoarele precizări referitoare la o serie de articole apărute marți în spațiul public ca urmare a informării transmise de ELCEN privind oprirea forțată a CET Progresu:

■ Avaria s-a produs în rețeaua de termoficare operată de Termoenergetica București.

■ Nu exista nicio avarie la CET Progresu, aparținând ELCEN.

■ Responsabilitatea privind sistarea apei calde în mai multe zone din București ca urmare a producerii avariei intră exclusiv în sarcina Termoenergetica.

■ Oprirea forțată a CET Progresu este o consecință a incapacității tehnice a  Termoenergetica de a asigura parametrii minimi necesari functionarii corespunzătoare a centralei termoelectrice Progresu.

■  CET Progresu va fi repornită  mâine dimineață, dacă vor fi asigurate condițiile tehnice care să permită funcționarea în siguranță a agregatelor.

■ Consumatorii din București nu sunt racordați la CET Progresu (ELCEN). Aceștia au o relație contractuala exclusiv cu Termoenergetica. ELCEN produce si livreaza agent termic pana la limita (gardul) celor 4 CET-uri pe care le deține. Termoenergetica preia agentul termic de la ELCEN și îl furnizează sub forma de apă caldă menajeră la consumatori.

 

Serviciul Comunicare și Secretariat General

Publicat la august 27, 2024
Postat in
Comunicate